Handelsbetingelser
Generelt
Disse handelsbetingelser finder anvendelse for alle køb foretaget på hjemmesiden www.friisogbjerre.dk.
Alle aftaler om køb foretaget på hjemmesiden indgås med:
Anne-Mette Bjerre
Østre Skovvej 10P
8240 Risskov
TLF: +4531311326
CVR: 36831790
Anne-Mette Bjerre stiller et abonnementbaseret online tjeneste til rådighed på https://friisogbjerre.dk/. Vilkårene er gældende mellem den enkelte bruger og Anne-Mette Bjerre.
Disse vilkår og betingelser for brug gælder for aftaler mellem Anne-Mette Bjerre og én fysisk person (herefter “Brugeren”) vedrørende Tjenesten. Kun personer, der er 18 år eller ældre og bor i Danmark, kan indgå en aftale med Anne-Mette Bjerre vedrørende Tjenesten.
Disse Betingelser udgør samlet den aftale, der er gældende mellem Brugeren og Anne-Mette Bjerre.
For at få adgang til Tjenesten, skal Brugeren læse og acceptere handelsbetingelserne.
Ydelsens omfang
Tjenesten giver Brugeren adgang til Anne-Mette Bjerre’s tjenester bestemt ved bestilling. Med et medlemskab hos Friis & Bjerre (”FB” “vi”) får kunden adgang til et onlineunivers med viden, inspiration og sparring. FB påtager sig ikke noget ansvar for kundernes/brugernes brug af de oplysninger, der fremgår af hjemmesiden/platformen.
Adgang til tjenesten
Brugeren skal for at få adgang til Tjenesten registrere en brugerkonto på portalen.
Registrering og brugeradgang
Brugeren er ansvarlig for at sikre, at de angivne oplysninger er korrekte på registreringstidspunktet. Ved registrering må Brugeren kun give oplysninger vedrørende egne betalings- og kreditkort.
Ved registrering skal Brugeren angive et brugernavn og et password (herefter “Login Oplysninger”). Brugerens Login Oplysninger er personlige og må ikke bruges af andre med mindre andet er anført på produktet.
Brugeren skal opbevare Login Oplysningerne på et sikkert sted, således at andre ikke kan få uberettiget adgang til dem. Brugeren er ansvarlig for al brug af sin brugerkonto.
Hvis Brugeren får mistanke om ulovlig brug af Brugerens Login Oplysninger, skal Brugeren omgående underrette Anne-Mette Bjerre samt ændre sit password.
Gebyrer og Betaling
Gebyrer for brug af Tjenesten skal betales i henhold til den til enhver tid gældende prisliste, der er tilgængelig på hjemmesiden.
Betaling for abonnementet sker forud hver måned.
Brugeren skal udføre betalingen for abonnementet via de af Anne-Mette Bjerre tilbudte betalingsmidler på hjemmesiden. Brugeren forpligter sig til at underskrive de nødvendige dokumenter, og til ved hver betalingsdato at have tilstrækkelige midler til betaling tilgængelige via det valgte betalingsmiddel.
Tilpasninger og ændringer
Anne-Mette Bjerre forbeholder sig retten til at ændre gebyret og andre betingelser for Tjenesten. Ændringen skal meddeles til Brugeren senest tredive (30) dage inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er Brugeren berettiget til at opsige abonnementet med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Hvis Brugeren ikke opsiger abonnementet før ændringen træder i kraft, skal det betragtes som accept af ændringen. Ændringer, der er til åbenbar fordel for Brugeren, gælder med det samme uden opsigelsesret for Brugeren.
Betaling og opsigelse af abonnement
Alle opgivne priser er ekls. moms. Den gældende pris er den, som på tidspunktet for bestillingen er angivet på hjemmesiden ud for den pågældende vare.
FB forbeholder sig retten til at ændre priser på hjemmesiden, som måtte være fejlagtig angivet. FB tager desuden forbehold for prisændringer samt ændringer af gebyrer og/eller andre omkostninger angivet på hjemmesiden til enhver tid.
Der kan benyttes følgende betalingsmidler på hjemmesiden: Visa, Dankort, Mastercard, Maestro, Visa electron, MobilePay. Alle oplysninger, som afgives i forbindelse med betalingstransaktionen, beskyttes ved hjælp af kryptering.
Ved brug af betalingskort til betaling, hæves beløbet med det samme. Vedrører betalingen et løbende medlemskab, hæves beløbet, når medlemmet er oprettet og herefter hver måned eller år forud, afhængigt af den valgte type medlemskab. Medlemskabet fornyes automatisk, indtil det opsiges. Kan vi ikke trække pengene fra det angivne betalingsmiddel, lukkes adgangen til medlemssiden efter forsøg på at trække pengene i 30 dage.
Opsigelse af medlemskabet hos FB skal ske inden datoen for fornyelse af abonnementet. Opsiges medlemskabet først efter fornyelsen, vil medlemskabet ophøre ved den påbegyndte medlemsperiodes udløb og refundering af kontingent vil således ikke være mulig.
For at opsige sin aftale skal kunden gå ind på:
- https://secure.simplero.com/login
- Find det abonnement du vil annullere, og klik på den grønne knap, hvor der står “fornyes dato”
- Og klik så på den røde knap “Stop fornyelse af mit abonnement”.
Vi registrerer din udmelding med det samme.
Dit abonnement stopper, når den periode du har betalt for, slutter.
Kan vi ikke trække pengene fra det angivne betalingsmiddel, betragtes dette ikke som en opsigelse. Der skal derfor afgives en separat opsigelse, og opsigelsen er først gældende, når kunden har modtaget en bekræftelse på opsigelsen,
Fortrydelsesret
Køb af et medlemskab er bindende. FB er en digital tjenesteydelse, hvor kunden direkte efter køb har fuld adgang til det fulde indhold. Da kunden kan benytte det digitale læringsindhold direkte efter, at købet er gennemført, er det en betingelse for adgangen til dette, at kunden giver sit udtrykkelige samtykke til at fraskrive sig sin fortrydelsesret ved oprettelse af medlemskabet.
Det vil bl.a. også sige, at har man købt 1 års medlemskab, er det bindende, og man kan derfor ikke få refunderet sin betaling, hvis man ønsker at opsige sit abonnement inden udløb af en medlemskabsperiode. Det er dog altid muligt at lukke sit medlemskab, selvom pengene herfor ikke refunderes.
14-Dages Pengene-Tilbage-Garanti
FB tilbyder en 14-dages penge-tilbage-garanti til alle sine nye kunder. Denne garanti sikrer, at en kunde kan evaluere de tjenester, FB leverer, uden økonomisk risiko, inden for de første fjorte (14) dage fra datoen for abonnementskontraktens underskrivelse.
For at være berettiget til 14-dages penge-tilbage-garantien skal kunden opsige deres abonnement inden for fjorten (14) dage fra den nøjagtige dato og tidspunkt, hvor abonnementsbetalingen blev behandlet. Dette er gældende fra det minut, abonnementet igangsættes.
For at anmode om en refusion under 14-dages penge-tilbage-garantien:
a. Skal kunden kontakte FB’s kundeservice inden for den berettigede 14-dages periode og eksplicit nævne ønsket om at gøre brug af 14-dages penge-tilbage-garantien.
b. Skal kunden give relevante abonnementsdetaljer for at hjælpe med refusionsprocessen.
c. Når anmodningen er verificeret og behandlet, vil den fulde abonnementspris betalt af kunden blive refunderet til den oprindelige betalingsmetode.
Denne garanti gælder kun for kundens første abonnementsperiode med FB. Eventuelle efterfølgende fornyelser eller opgraderinger vil ikke være berettigede til 14-dages penge-tilbage-garantien, medmindre det udtrykkeligt er angivet andetsteds.
Eventuelle yderligere tjenester (såsom fysiske events) eller produkter købt sammen med abonnementet, men ikke inkluderet som en del af abonnementspakken, er muligvis ikke berettigede til refusion under denne garanti, medmindre FB udtrykkeligt angiver andet. Ved en vellykket refusion:
a. Bliver kundens adgang til eventuelle abonnementstjenester eller -fordele straks opsagt.
b. Er kunden muligvis ikke berettiget til eventuelle kampagner, tilbud eller bonusser, der var gældende på tidspunktet for det oprindelige abonnement.
Har kunden købt et medlemskab gennem et tilbud eller en kampagne, hvor fysiske varer er inkluderet, skal kunden sende de fysiske varer retur for at opnå fuld refundering. Kunden dækker omkostninger til fragt.
14-dages penge-tilbage-garantien er et supplement til og påvirker ikke eventuelle lovbestemte rettigheder eller andre rettigheder til tilbagetrækning eller annullering, kunden måtte have. FB forbeholder sig retten til at undersøge enhver refusionsanmodning for at sikre kravets ægthed og forhindre svigagtige aktiviteter. Eventuelt misbrug af garantien kan resultere i afvisning af refusion og opsigelse af medlemskabet.
Ved at abonnere på FB’s tjenester anerkender og accepterer kunderne at være bundet af de vilkår, der er angivet i denne 14-Dages penge-tilbage-garanti sektion, samt de fulde Servicevilkår for FB.
Fysiske varer og gavekort
Vi tilbyder 14 dages returret på fysiske varer, hvis varen er i samme stand som ved modtagelsen og i original intakt emballage. Når vi har accepteret modtagelsen kan kunden enten vælge at bytte varen eller få et tilgodebevis/gavekort.
Send en mail på team@friisogbjerre.dk, hvis du ønsker en returnering.
Aflysning eller ændring af mentor sessioner
Mentor sessioner kan aflyses eller ændres op til 24 timer før den aftalte tid. Hvis en mentor session aflyses inden for 24 timer, eller hvis kunden ikke møder op til en mentor session, vil den fulde pris blive opkrævet, da FB har sat tid af til den pågældende session. Ombooking af mentor sessioner er ikke tilladt for gratis sessioner eller sessioner, der er inkluderet som del af et samlet tilbud.
Hvis en kunde aflyser en mentor session mere end 24 timer i forvejen, vil vi ikke opkræve betaling for den missede session. Aflysning eller ændring af en money coaching session over 24 timer i forvejen sker via kundens egen kalender eller ved direkte besked til den pågældende mentor.
Køb af billet til arrangement
Køb af billet til et arrangement til en bestemt dato er undtaget retten til fortrydelse, medmindre vi aflyser eller rykker arrangementet.
Tilpasninger og ændringer
FB forbeholder sig retten til at ændre gebyret, medlemsprisen og andre betingelser for medlemskabet. Ændringen skal meddeles til kunden senest tredive (30) dage, inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er kunden berettiget til at opsige abonnementet med virkning fra den dato, hvor ændringen træder i kraft. Ændringer i medlemskabsprisen meddeles ikke, når et medlemskab – oprettet med en rabat – fornyes til den normale medlemskabspris.
Hvis kunden ikke opsiger abonnementet, før ændringen træder i kraft, skal det betragtes som accept af ændringen. Ændringer, der er til åbenbar fordel for kunden, gælder med det samme uden opsigelsesret for kunden.
Alle rettigheder til produkter, artikler, webinarer, kurser, events mv. tilhører FB.
Det er som udgangspunkt forbudt at kopiere eller offentliggøre indhold fra FB, hvis ikke dette sker i overensstemmelse med FB’s anvisning eller med vores samtykke.
Kommercielt brug af vores varemærke (navn, logo mv.) er ikke tilladt.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Anne-Mette Bjerre i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Anne-Mette Bjerre dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Anne-Mette Bjerre
Østre Skovvej 10P
TLF: +4531311326
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Anne-Mette Bjerre, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Anne-Mette Bjerre og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Anne-Mette Bjerre har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige i Anne-Mette Bjerre er: Anne-Mette Bjerre
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos Anne-Mette Bjerre har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til hej@annemettebjerre.dk.
Cookies
På https://din-virtuelle-assistent.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://din-virtuelle-assistent.dk/, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Anne-Mette Bjerre’s hjemmeside.
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
http://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse team@friisogbjerre.dk